Sunday 31 January 2016

Mai mult decat degustare de vinuri !! Ed.3




Uite ca am ajuns si la a 3-a editia a Branzeturilor cum se... cuVin !

Intr-o locatie de care auzisem, dar pe care nu o cunosteam Casa Ghincea, la etaj basoreliefuri si decoratiuni care parca erau gandite pentru evenimentul nostru.

Trebuie sa spun de la inceput ca Alin Santimbrean a fost foarte inspirat cand a selectat fiecare pereche de vin - branza ! De ce spun asta .. ca mi-au placut toate .. 

Va spun mai tarziu ce am votat .. dar pot spune ca trei perechi au fost .. aproape la egalitate ..

Domeniile Sâmbureşti ne-au demonstrat inca odata ca si Oltenia poate da vinuri foarte bune !

Citind istoria pe site-ul productorului imi amintesc pe vreamea comunismului ce apreciat era vinul de acolo, tata era un bautor de Melot si Cabernet Sauvignon. Cand trebuia sa rezolve ceva sau sa ofere un cadou select, o sticla de Cabernet rezolva situatia. La acest eveniment chiar am baut nu doar degustat: ChardonnayRosePinot NoirFeteasca Neagră si Cabernet Sauvignon ! Festin :)

Delaco – Fan Brânză a adus cateva produse noi care au devenit delicatese in acompaniamentul vinului !

Sa enumar ce-mi aduc aminte : CamembertBavaria BluCascaval afumatGrana Padano si Edelpilz.




La aceasta editie am aflat multe informatii noi de la domnul profesor univ. Nicolae Giugea, vicepresedinte al Asociatiei Degustatorilor Autorizati din Romania, completat de dna. Mirela Gheorghe - oenolog si de prof. Cristian Maracineanu.

Placerea si bucuria cu care acesti oameni ne-au impartasit cunostitele si informatiile despre diferite vinuri, ne-a transpus intr-o poveste care ne dorim sa se mai repete :)




Cu greu m-am decis perechea pe care o votez ! in acea seara am oscilat intre Pinot Noir - Cascaval Afumat si Feteasca Neagra - Grana Padano.

Am votat Pinot Noir- Cascaval afumat, dar pentru mine vinul a competat foarte bine acel Cascaval afumat. Si Grana Padano .. a fost interesanta, Camembertul cu acea coaja subtire .. bun domne .. ce sa mai ! :)

Asteptam cu nerabdare urmatoare editie ! 

No comments:

Post a Comment